Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mert a vöröshajú lányok a legszebbek

Vöröshajú lányok

Vöröshajú lányok

Roxetta

2013. március 13. - idelle

6_s.jpg

7_s.jpg

3_s.jpg

4_s.jpg

10_s.jpg

11_s.jpg

12_s.jpg

8_s.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gingergirls.blog.hu/api/trackback/id/tr805131636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.03.13. 18:10:10

Jó képek a jó képességű néniről.

kodzseknyalóka 2013.03.13. 19:29:30

Nagyon jó nö,mondhatni dögös,iszonyat jó testtel.Csak ne vàgna ilyen hülye pofàkat.

masseur53 2013.03.13. 19:41:09

Na ez az a csaj aki egy hétvégére sok pénzért nagy élmény, de már három hónapot se akarnék vele lenni. mert üres. Nem szeretnék vele utazni, koncertre járni, társaságba sem vinném magammal.

fülesboci 2013.03.13. 19:59:15

@masseur53: sztem, ha igy látod, akkor dugni is unalmas.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2013.03.13. 20:50:15

@masseur53: én a múltkor voltam vele egy Beethoven koncerten. a hátsó sorban ültünk, és nem unatkoztunk. a lassú (és csendes) részeknél mondjuk nehéz volt fegyelmezni magunkat. ;-))

Szittyakürt 2013.03.14. 01:16:24

@idelle: Látom, nem változnak a kisasszony szokásai... pedig van annak már néhány éve, hogy botrányt okoztunk egy koncerten. :)

Frick László Emlékzenekar 2013.03.14. 01:55:13

@idelle: Lám, ez a gond a magyar komolyzenei koncertszervezéssel, hogy Beethoventől mindig a slágereket, az Ötödiket, a kilencediket és pl a Mondschein'ből csakis a schamerli-t adják.
Sosztakovicsra vidd el máskor,

www.youtube.com/watch?v=D4de2rKHV38
de Lutoslawski az igazán ütős, vidd magaddal @Szittyakürt: -öt is www.youtube.com/watch?v=R1-02C3jMr4

Sterbinszky Tivald 2013.03.14. 04:35:37

hol lehet ilyen fenykepezot kapni, ami csak akkor kattan el, amikor tatva van az alany szaja?
a csajt nem csunya, de megse kene.

Secnir 2013.03.14. 06:40:57

@kodzseknyalóka: @Sterbinszky Tivald:
igen, ez az egy baja van, az a rettenetes tátottszájas nézés. olyan dawn-kóros kinézete van tőle, így elmegy tőle az ember kedve.
esetleg egy vödör vagy mekiszacskó három lukkal...

gywer76 2013.03.14. 09:01:49

Szerintem is nagyon ütős, de azt hiszem, hogy én a koncert utáni időszakot választanám, amikor a kedves kollégák már lefárasztották, mert ellenkező esetben kifacsarna, mint egy félmaroknyi citromot.

InteriorLulu 2013.03.14. 12:47:49

Valami igen taszító az a kép, ahol áll, két keze a puncijánál, és tátva a szája... pont mint egy guminő, szexbaba.
És szinte az összes fotón ilyen erőltetetten nyitva a szája. Lehangoló.
A teste mindenesetre igen jó, a mellei pedig egyszerűen szenzációsak.

masseur53 2013.03.14. 17:11:33

@Frick László Emlékzenekar
Amikor 50 éve a konyhában zörögtrm a fazekakkal és a lábosokkal, meg az öreganyám habverújével akkor csináltam ilyen zenét. Én öreg vagyok, nekem elég a Beathowen slágerzene, meg a Dire,Stars, meg Santana, na meg Mozart, Haydn, Hendel, Schoppppin, Meg SÚÚbert. Dehát.....de gustibus non est disputandum.
Azért szép a világ, mert különbözőek vagyunk Hála istennek.

Frick László Emlékzenekar 2013.03.15. 03:26:24

@masseur53: A szamarak is ugyanezt szokták nyilatkozni egy hárfakoncert után [edényzörgés], pedig micsoda fülük van, micsodaaa... Nem akarom elkeseríteni, de pl Sztravinszkij neoromantikus korszaka

www.youtube.com/watch?v=f0mTrLtzZ_A&playnext=1&list=PL900797C60221B51A&feature=results_video

felől a XX. századi zenének konkrét kapcsolata van Bach-hal... és felölel így tehát minden valahai jó zenét. Csak ugyanaz az eset, mint az értékesebb "könnyű" [én nem használom ezt a kategóriátˇ] zenénél, nem biztos, hogy elsőre fülbemászóan édes.

Az izlés is döntő, meg lehet is róla vitatkozni, pl nekem Vivaldi vagy ByeAlex detto: nem pazarolnám rájuk az időt lehetőleg... de elfogadom Vivaldit, mint "beédesgetőt"

masseur53 2013.03.15. 19:19:18

@Frick László Emlékzenekar:
www.youtube.com/watch?v=1AHRDRp_4zY
Mondtam! Én már öreg vagyok az általad javasolt, dallamtalan, ritmustalan, élvezhetetlen zenéhez. Bocs, nekem ez a zene nem szórakozás, nem gondolkodtat el, nem találok benne semmit ami ellazít, vagy élvezetet okoz. Nekem a zene az Albioni ADAGGIO, meg a többi, én imádom Andre Rieu-t, meg azt a kommersz klasszikust amit interpretál. Nekem elég. Bocs de a koprom, mentalitásom, -mondhatom azt is, hogy a KULTURÁM miatt nem vágyom az általad javasoltat.
De azért maradhatunk barátok ismeretlenül is.
A CSAJ tényleg jó, de a véleményemet is fenntartom vele. Ha lesz olyan akivel a MUSIKVEREINSAAL-ba szívesen megjelennék. Jelezni fogom.

Frick László Emlékzenekar 2013.03.15. 20:25:01

@masseur53: Remo Giazotto olasz zenetudós Tomaso Albinoni egy hatütemes kis vázlata alapján (kb Ottorino Respighi modorában) alkotta meg az Adagio-t.
Szerintem pl Respighi-ben megegyezhetnék :)
www.youtube.com/watch?v=2ffjkJjNHlU

Sokkal könnyebb meghatároznom az, hogy mi az, amit nem szivesen hallgatok, pl a nyálas egyszerhasználatos eldobható slágerzenét, az olasz belcanto-operát vagy ha tucc-tucc ütemre zörögnek az edények a konyhaszekrényben.
Sok-sok bajtól, problámától menti meg magát az ember, ha ajtót-ablakot nyitva hagy és nem AKAR mindenáron kizárni valamit. Pl ha valakinek "kultúrája van" azt jelenti: nyitott, nyitva hagyja a "csöve két végét", nem pedig ürbélű... Pl ezt? www.youtube.com/watch?v=Bt0FOS2CLos 1:52-től?

masseur53 2013.03.16. 09:13:35

Komám!!!! Ez nem azu a hely ahol zeneesztétának kell lenned és nyomnod a saját izlésed. Ez a szuper csajok helye. Sajnálom, hogy válaszoltam az ostoba véleményedre.
A továbbiakban a TE véleményed nekem olyan mint a segged. Tudom, hogy van, de kurvára nem érdekel. VÉGE.

-Hank Moody- 2013.03.20. 12:26:47

ebben a cafatban az (is) a szép, hogy akár ketten is vihetitek beethoven koncertre egyszerre! :)
img260.imagevenue.com/img.php?image=60997_Roxetta_-_Double_Stuffed_7_123_176lo.jpg#

Frick László Emlékzenekar 2013.03.21. 01:23:07

@-Hank Moody-: Beethovenre én Marok Marcsámmal megyek, de őneki még ott is kusska-alapállás

for-avar 2013.04.04. 22:20:03

azt hitten "csak" vetkőzik...évekkel ezelőtt már láttam, de liderült hogy bizony ezen a néven is sok hmm szárad a mellén :)

Raven1975 2021.03.14. 17:07:22

Extra méretűek a mellei, attraktív és brutál jó! 10+++!
süti beállítások módosítása