Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mert a vöröshajú lányok a legszebbek

Vöröshajú lányok

Vöröshajú lányok

Szilveszteri móka

2012. december 31. - idelle

Gondolom, nem vagyok vele egyedül, de a bloggal történt első találkozásom óta a vörös hajú lányok mellett a kommentek a másik ok, ami miatt ide járok.

Nem lesz kis munka, de szándékomban áll összegyűjteni az igazán ütős vagy éppen mély filozófiai tartalmú kommenteket, melyek közül - szilveszter lévén - mutatóba hoztam most párat a "régi" blogból és a mostani blog első hetének terméséből.

Mindenkinek boldog, vörös hajú lányokban gazdag új évet kívánok!

* * *

"Azért kedvelem a műbőr kanapékat, mert simán le lehet törölni dugás után a testnedveket és nem marad folt!" (Almaspite)

"Mesteri mozdulattal húzza szét a pénzkeresőjét." (VénKecske)

"a mellét megdolgoznám rendesen mit érdekel engem az asszimmetria, nem lefesteni akarom." (Greenhead egy másik kommentelő által aszimmetrikus mellűnek minősített lányról)

* * *

frizbi_8.jpg

"mi a picsát keres egy kibaszott téglarakás a szobában?" (nickita)

iga_7362_18_s2.jpg

"az első "húznám az igát" kommentelő ajándékot kap" (VulpesVulpes - a képen látható, Iga művésznevű hölgyről)

* * *

annaflames-3_137.jpg

"Eszem a szívét, vőlegénye van és így tárogat országnak világnak? Kicsit ki van csattanva a sunácskája, Neogranormonnal be kéne kenni." (dr. gernika)

* * *

19.jpg

"Ha vastagabb lenne a karom, mint a nyakam, tuti nem emelném ki külön tetkóval." (ismeretlen_katona)

* * *

kami.jpg

"Hát ennél a résznél már nem vagyok észnél! Ez a csaj 10-ből 12 pontot kap. Tökéletes. Hát milyen az a punaszőr? Hát milyen? Hát megzabálnám, beletúrnám magam, a kis pofimat..." (felidegeltemmagam)

"Úúúú mekkora lángos van alatta." (locitrom)

"this is the beginning of the beautiful friendship" (mikethebiker)

"10 pont + SZOT-díj!!" (moszkvicsslusszkulcs)

"Elmondanám, hogy ha elmentek mondjuk egy magyar egyetemi könyvtár környékére (én épp a szegedit ismerem) szorgalmi időszakban mondjuk délután, lehetőleg kora ősszel vagy tavasztól kezdve, akkor átlag 5 percenként jönni fog egy ilyen lány. Persze csak ha egy helyben állsz, mert elkezdesz mászkálni erre-arra, akkor ez az idő jelentősen csökkenthető is. Elképesztő dolgokkal lehet találkozni ilyen helyen. Nagyon durva." (dzsugasvili)

"@dzsugasvili: Felhívásodra azonnal kirohantam az egyetemi könyvtárhoz (Bp. Károlyi u. eleje), hosszan várakoztam, majd - tán rossz helyen vagyok - átmentem a szabóervinhez, de egyetlen jó testű, meztelen nőt sem láttam! Lehet, hogy bennem van a hiba, és azért nézelődök itt?" (Rézfánfütyülő fűzangyal)

"@felidegeltemmagam: "Hát milyen az a punaszőr? Hát milyen?" Barna. Mint a csaj maga. De mindegy, maradjon, örüljetek. :)" (dr. gernika)

A bejegyzés trackback címe:

https://gingergirls.blog.hu/api/trackback/id/tr344983655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.12.31. 20:00:41

Tündökletes portfólió, szilveszterre külön kéjmámor! Hát így megy ez. Az Eurosporton a WATTS, itt meg ez a szívmelengető komment-bokréta. Röhögcséges, mégis elgondolkodtató bakiparádé, velőtrázó szinopszis.
Sok erőt és kitartást az alkotóknak! 2013 nem lesz könnyű!

Kis ördög 2012.12.31. 20:13:14

Ebben a sorrendben jöhetnének jövöre meg ujra kezdeném velük:BUÉK mindenkinek:):):)

Dagda 2013.01.01. 12:11:58

Aki szereti az ilyet, az első képen látható hölgy bárki számára elérhető, egy őszi érésű hazai sötétlila bogyós gyümölcs nevét viseli a szakmai oldalakon.

átlátó 2013.01.01. 22:05:11

Olga kérem... megszakítom a pihenésemet... diktálni fogok, kérem küldje be őket. Egyszerre.

2013.01.02. 09:06:24

Egy húron pendülök a bevezető írójával, mert a falrengetően idétlen kommenteket éppúgy élvezem, mint jó képeket! Király a blog!

Indapasz 2013.01.02. 09:09:47

@Dagda: Ööö... a helyes megfejtés a ribizli?!

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2013.01.02. 10:56:16

@Indapasz: Vagy málna, de én mondjuk így sem találtam meg. Persze nem vagyok expert a szakmai oldalakon. :)

piszter 2013.01.02. 15:54:27

ez jó kis poszt volt. kár, hogy én nem vagyok ennyire atraktív. de kárpótolom magamat magammal, a lányokat pediglen a magommal. :D

a posztra 10/9,8
süti beállítások módosítása