Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mert a vöröshajú lányok a legszebbek

Vöröshajú lányok

Vöröshajú lányok

Gia

2013. január 16. - idelle

07.jpg

03.jpg

02.jpg

08.jpg

14.jpg

10.jpg

12.jpg

09.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gingergirls.blog.hu/api/trackback/id/tr345008715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fluffer 2013.01.16. 12:42:07

Ez biztos angol lány. De ettől függetlenül a a macskanyelve jó.

vittore akit kitiltottak 2013.01.16. 13:46:32

Szeretem a természetes csajokat. Őt nem. Vigyétek.

Secnir 2013.01.16. 14:23:00

pfejbazmeg.
így, röviden.

Kis ördög 2013.01.16. 14:57:58

Azok a mü körmök teljesen kiábránditó és amugy is nem egy nagy durranás:( ezt paszolom mint a rossz kártya lapokat vigye akinek kell

tahó andersen 2013.01.16. 15:24:04

na ilyenkor segíthetne a fotóbolt!

béla a görög (törölt) 2013.01.16. 16:24:15

biztos velem van baj se a 3. (mosolyogni akar - nem kéne) képet leszámitva nekem tetszik

kendeffybotond 2013.01.16. 16:36:21

Nekem is bejön ez a lett csaj.

átlátó. 2013.01.16. 20:33:38

úgy látom az igazi átlátó még nem diktált anyjának...ööö...Olga, izé. Elcsépelt.

átlátó 2013.01.16. 22:17:38

Olga kérem... ezt a bolondot miután kihajította, küldje be hozzám ezt az asszonyt is...diktálok neki valamit...köszönöm Olga. Jut eszembe Olga... mondja meg ennek a @átlátó.: félkegyelműnek, hogy vele nem közösködök. Ami a mutaromat illeti, mert hogy múltkor azzal dicsekedett itt nagy nyilvánosság előtt, hogy az anyámat is meg tudta csinálni... könnyű az ilyesmi neki, a muter 83 évrs... kezdjen ki magával Olga, majd meglátom, hogy mennyit ér a szája amikor elkeni neki... a fölmosómuffal.

átlátó. 2013.01.16. 22:19:18

@átlátó: Az a bajod, hogy pinát csak rajzon látsz?

InteriorLulu 2013.01.16. 23:24:59

Igen, a fotosopp az ördög találmánya, mivel az esetek legnagyobb részében inkább visszaélnek vele, ám itt nagyon is kapóra jött volna. Nem a fizimiskájánál, mert az menthetetlen, mint ahogy a túl fiús segge is az, hanem a bőrénél.
Úgy sem lenne sokkal jobb, de akkor legalább megkívánná az ember. Így nem, hiába szép relatíve mind a puncija, mind a melle.

átlátó 2013.01.16. 23:39:03

@átlátó.: Olga kérem... mondja meg ennek az ötletembernek, hogy ötletes a neve, az az egy pont jár érte...de azért bizonytalanodjon el, amikor velem akar ismerkedni... én nem olyan vagyok, amilyennek álcázza magát... meg mondja meg neki, hogy az önéletrajzommal ha foglalkozni akar, menjen könyvtárakba. Miután ezt elmondta neki Olga, jöjjön be, mert megint diktálok valami fontosat.

átlátó 2013.01.16. 23:58:19

@átlátó.: Jut eszembe Olga kérem... mondja meg azt is ennek a nagy gondolkodónak, hátha nem tudja... a saját nevére ha rákattint, akkor látni fogja a regisztráció dátumát és azt is, hogy eddig mennyiszer nyitotta ki itt a száját, akarom mondani, siklott meg a keze a klaviaturán, - mert megtanult írni, az alapvető életfunkciók ellátása mellett... aztán majd szóljon neki Olga, hogy azt a valamit a szája szélén ne törölje el már jobban, mert így is elég barna... az orrából ami kilóg, azt hagyja, ezt is mondja meg neki Olga... valami mutasson is rajta... amikor mindezt elmondta Olga, maga jöjjön be ismét... megint diktálni akarok valami fontosat... ha még ekkor is akar valamit, hát adja oda neki a déli maradékot Olga... köszönöm Olga.

ingyenmedve 2013.01.17. 07:00:38

Olga kérem, ha ráér, mutassa már meg legyen szives a Fének Úrnak ezt a kis videót egy angolszász vörössel a főszerepben
xhamster.com/movies/1690173/well_fucked_redhead.html

de megnézhetik azok is, akik fitymállanák az Abby Winters vállalat eme jellegzetes háztájitündérét, pedig még a kis konyhájában a kövezetre vastag arany sugárban pisáló fodros pirospinájú holland vöröslányt nem is látták

Olga vagyok (törölt) · http://olgablogja.blog.hu/ 2013.01.17. 18:54:02

@átlátó:

a testnedveit csak letörli az anyukája. ő még nem tudja, hogy kell...szánalomra sem méltó

úgyhogy inkább bemegyek magához:)

@ingyenmedve: előnéztem.
közben elhajtottam innen ezt az éretlen @átlátó.: sihedert, főztem kávét magunknak, mert átlátó úr diktálni fog nekem. remélem sokáig:)

szóval, magának ez a videó az ingerküszöb felett van? akkor nézegesse csak, én bemegyek addig. szólok majd főnök úrnak, hogy maga ajánlott egy matinéműsort. hátha érdekli...

átlátó 2013.01.17. 20:31:46

@Olga vagyok: Olga kérem... jöjjön be... diktálok magának valamit... jut eszembe... az ebédmaradékot is odaadta neki? Nem azért, de megérdemli.

Olga vagyok (törölt) · http://olgablogja.blog.hu/ 2013.01.17. 21:32:32

@átlátó: természetesen. addig sem beszél, míg tele van a szája.

holnap péntek...nem csapunk egy görbe estét? megnézzük együtt @ingyenmedve: matinéját, vagy keresünk jobbat:)
aztán persze diktálhat ameddig nem jön a következő jelölt:)csak hogy haladjon a munka :D

átlátó 2013.01.17. 22:56:06

@Olga vagyok: Olga kérem...az én estém nem görbe, még matiné közben sem... szóval ne ábrándozzon, hanem jöjjön be... diktálok valamit magába, valami fontosat...

ingyenmedve 2013.01.18. 05:03:00

@Olga vagyok: Ja, hogy a főnökúrnak a matinéban látható tartósan állékony, háromszor nyolclövetű (alkalmanként féldecis load 100millás spermiumszámmal... )lőcsfasza van, akkor már értem, maga miért ragaszkodik a diktálásához. Nyilván akkor kegyed is egy, a matinévideócskán látható 600 grammos szalámifaszt nyikkanás nélkül fogad a segglukincájába, ugye? -csak akkor azt nem értem, hogy mit feredéznek itt a szexuális nyomorban vágykiélő férfiállatok fertőjében. Bár az igaz, hogy ezek férfiállatok rákérdezésre mindig arról vallanak, hogy a háztájiban sokkal különb édes szerelmes kedvesüket tocskolgatják nagyrendszrességgel... hm... Némelyik férfi már-már annyira bonyolult lelkületű, mint egy nő...

Olga vagyok (törölt) · http://olgablogja.blog.hu/ 2013.01.18. 17:21:31

@átlátó:

ne hagyja abba kérem...folytassa:)
olyan izgalmas:)

@ingyenmedve:
hát nem érti? a matiné az matiné.
maga ettől még élvezze;)

a matiné nem etalon.

miért lenne főnök úrnak az ami, én pedig az aki a magának tetszetős művészi alkotásból?
na erre válaszoljon kérem.

hogy mit csinálunk itt?
keményen dolgozunk kérem:)
süti beállítások módosítása