Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mert a vöröshajú lányok a legszebbek

Vöröshajú lányok

Vöröshajú lányok

Szolgálati Közlemény!

2012. szeptember 10. - Kényszerbeteg

Mint látjátok a blog visszatért.

Sajnos bejegyzések nélkül ezeket ugyanis a blog törlése előtt hirtelen felindulásból eltávolítottam.
A miértekről csak homályosan fogok beszélni, személyes paranoiám vezetett ide, túl komolyan vettem egy megjegyzést, ami ide vezetett.

Viszont minden rosszban van valami jó is.
Össznépi rekreációt és vérfrissítést hirdetek.

Bárki akinek van kedve segíteni a blog tartalmának a már meglévő képekből vagy egészen új képekből való visszaállításában/folytatásában annak szerkesztői jogot adok.

Tehát ha valaki képes kitölteni egy html formot, illetve nagyjából tudja mi az a blog, és emellett még kedve is támadt segíteni, az dobjon egy levelet ide :

koholista@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://gingergirls.blog.hu/api/trackback/id/tr244766678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2012.09.10. 15:56:31

Hát már egész elszomorodtam, hogy eltűnt a napi betevő néznivalóm... :)

Kövi 2012.09.10. 16:05:56

Szeretnék állást foglalni a blog hiánypótló tevékenysége mellett! Pártoló tagnak jelentkezem, szerkesztésre sajnos nem tudok vállalkozni.

2012.09.10. 16:07:51

Nem tudom miről lehetett szó de 100% anonim módon nem lehet blogot vezetni, ill. el kell fogadni, hogy az interneten nincs ilyen :) Max igyekszik az ember, ilyesmiért úgysem a CIA fog keresni max valami troll, netán vajegy ügyvéd megbízottja (troll) :)

A tartalomért kár de ha lesz új cucc az is jó. Én csak megszoktam, hogy néha kint látom Indexen és bele szoktam nézni, kár lenne, ha nem lenne. Volt jópár gyöngyszem az idők során.

Remélem megoldódik a gondod.

2012.09.10. 16:54:05

A teljesség igénye nélkül :)
www22.zippyshare.com/v/32002001/file.html
(remélem megy)
amúgy a forrás google következőre keresve:
site:blog.hu "gingergirls"
tárolt változatok

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2012.09.10. 17:02:54

csak írj a support@blog.hu-ra. nekem egyszer előbányászták egy törölt blog teljes anyagát..

mérnököcske 2012.09.10. 19:35:50

Légy üdvözölve ismét. Én még a blog.hu-nak is írtam, hogy mi lett ezzel a bloggal. És, én kis naív még az egybeesés okán azt is hittem, hogy a híres, nemrég elhunyt magyar IT guru előtt tisztelgés miatt volt a csend... De most olvasom, hogy nem... Amin, ha már vérfrissítés történik érdemes lenne változtatni, hogy a pontszám ne legyen mindenki (bocs, de egy akár aznap rossz kedvében lévő látogató) által adható, hanem pl. a 100-nál több, tisztességes hozzászólást tett, rendszeresen jelenlévő kommentelők kapjanak jogot, és adhassanak csak ők pontszámot! Így jobb lenne, mert az eddigi pontrendszer nem tükröz(ött) mást, mint izlést, és pofonokat, ami ugye olyan, amilyen...

lyzyke 2012.09.10. 20:06:37

Naaaaaaaaaa végre visszajöttél...már azt hittem nálam a van a hiba...
Én nem tudok neked segíteni örülök hogy élek hogy lyuk van a seggemen...kinn dolgozom külföldön...nagyon sokat..csak itt szórakozom a férfiakon...és magamon!

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2012.09.10. 20:37:52

Örülök, hogy visszatért a kedvenc napi néznivalóm, ugyanis komolyan hiányzott ez a hiánypótoló blog...

pitybull 2012.09.11. 12:02:36

már hiányzott... :-)

LoliconDesu 2012.09.11. 14:05:15

Na ez érdekes... sosem gondoltam,hogy egy ilyen blog hiánya ébreszt rá,mennyire betegesen imádom a vörös lányokat! :D esküszöm,naponta legalább óránként nézegettem,meg hibákat keresgéltem,h mégis mi baja lehet :/ Örülök,hogy újra vagytok,akár régi kislányokkal/hölgyekkel akár újakkal :)

Fluffer 2012.09.11. 15:16:30

Na, hála az égnek, van Isten!

Már épp felvágtam volna az ereimet, amikor megláttam a Zindex főoldalán az ajánlóban!

Mindenféle vad gondolatunk támadt, hogy sértődöttségből azért törölted a blogot, mert helyezést se ért el a goldenblogon, esetleg bepereltek a képek jogtulajdonosai, vagy ilyesmi.

bbwftw 2012.09.11. 15:58:14

Csak nem a pedofilozós NMHH-val fenyegető pöcs miatt törölted?

protézisesh 2012.09.11. 16:12:58

hát, két gondolat bennem is felmerült:
opció 1.: az utolsóként megjelent női hölgyhöz (az az újságból scannelt) első megjegyzésnek bevertem egy "pedobear alert" hozzászólást, és azt hittem, valami hatóság komolyan vette és te már hűsölsz. :)
opció 2: te voltál a megtalált magyar Anonymous hacker és te már hűsölsz. :)

csak a kíváncsiság: más oka volt?

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2012.09.11. 16:14:18

sztem a pucér Szalaiannamária-kép miatt lehetett
:P

felidegeltemmagam 2012.09.11. 18:49:16

Húúúúú de jó, hogy megint múúúúkodunk!!! Minden nap többször nyomkodtam az elmentett könyvjelzőt és már tökre kivoltam,hogy mi lett. Megszüntették? Szerzői jogok védelme miatt? Mi lett? Már úgy megszoktam, annyira hozzátartozott a napi rutinhoz, hogy nagyon érzékenyen érintett.

De hát üdv újra köztünk és előre is köszönjük az önzetlen munkádat!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.09.11. 19:24:29

@cialci: "Iga majdnem biztos.."

hogy egy haldokló párt egykori kampánydalának refrénjével válaszoljak: oh igen, Iga, igen!

nekem is nagy kedvencem a csaj. asszem két sorozata is volt itt a blogon.

xcomman 2012.09.11. 20:44:56

Tisztelt Blogger!

Nem sűrűn írok be a modorom miatt, de : Kommenteket fosó le, ne azzal az 1-2 nyomorékkal foglalkozz akinek valami nem tetszik (mármint nem csak trollkodik, hanem komolyan gondolja), hanem a másik 100 vagy 1000-el aki mindennap erre téved. Nem tudom hányan látogatják az oldalt, de szerintem ennél azért többen. Az ember kap hideget és meleget is. Ne foglalkozzál velük.

üdv,
X

saky 2012.09.12. 11:03:16

hurrahurra, es sasha-t vissza, sasha-t vissza, de azonnal! :))

aklubisz 2012.09.14. 22:52:37

Kizarolag emiatt a blog miatt kattintottam az elfelejtett jelszo gombra.

Szoval, koszonom hogy visszatertel, iszonyatosan hianyzott a blog, a napi szepseg betevo.

Eddig nema kovetod voltam, de akkor most hangot adnek a halamnak , meg minden. Koszi.
süti beállítások módosítása